tomtebo part 2

okej, får börja med en ursäkt för andra gången i denna blogg; förlåt. Jag har varit dålig på att uppdatera men det har sina orsaker:

1. Vi har numera överskridit datatrafiken för en månad som telia tillåter, och är bergränsade till 30kb/s. 30KB/S! Låt mig sätta detta i ett perspektiv som ni alla kan förstå:
Senast jag hade så här långsamt internet hade filmen "American Pie" precis kommit ut. Och ja, jag menar första filmen.

2. Jag pluggar. Mycket! På en vecka har jag lärt mig mer än vad jag gjorde under mina tre år i gymnasiet, och jag spenderar kanske 80% av min vakna tid på campus.

3. Jag har tränat mycket. Vet inte om det påverkat mitt bloggande med det är alltid kul att skryta lite.

Men nu är bloggljusen tända, och vet, ni som läser, att med alla bilder i detta inlägg så kan ni räkna med att jag lagt ner minst 60 min.


(shit, att ladda upp bilder är verkligen mer frustrerande än det var att porrsurfa under mitten av 90-talet)

Har precis kommit hem från en squashmatch där jag fick ordentligt med spö! Det var som mowgli mot sheri kahn fast utan det lyckliga slutet. Dock tror jag att de fyra bitarna asgod kladdkaka jag klämde precis innan matchen har något med saken att göra. Jag har ritat en bild i ett försök att illustrera det hela


Ja, det är jag som är till höger. Är det svett? Är det tårar? Vem vet, men nästa gång ska han få!

Sen har jag introducerat en klassik lek för mina vänner här uppe; LAPPLEKEN! Stor succé vid gårdagens idolkväll! Lite svårt att i text reproducera de roliga delarna men dom flesta av er vet hur det går till. Kanske blir det en film när vi återfår vår internethastighet.

Tills dess får ni hålla er till godo med detta. God natt mina vänner, nu väntar en mjuk säng och ett riktigt bra avsnitt "House". Imorgon har vi egen inläsning vilket innebär sovmorgon (något vi inte är bortskämda med här). Jessica frågade om jag också skulle vara kl 9 på biblioteket imorgon. ..

Undrar hur hon tänkte då?

Kommentarer
Postat av: cicci

aaaah jag alskar fanemig HOUSE!!!!

sitter och scannar pass och visum just nu som en annan idiot... konstigt hur olika aktiviteter vi har for oss men enda sa lika!



miss u man! xx

2009-09-25 @ 19:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0