söndag

Väckte min sambo imorse med scones och smoothie (som bara blir bättre och bättre. Tack Cicci!) för att sedan bege mig mot squashbanan. Medans jag spöar skiten ur en klasskompis får Sebastian besök av en man vid namn Regis.

Regis, har vi fått höra sen innan, är något av en paragrafryttare. Han kallar sig själv doktor Regis, men ingen vet varför, för hans jobb är att se till att det finns snö i skidbackarna vecka 44. Alltså som enda uppgift. Tydligen ska snittemperaturen NÄSTA år vara 14 grader v.44 så Regis laddar inför ett tufft 2010.

Hur som helst har han haft ett par bokhyllor stående hos oss ett tag. Vi fick ett erbjudande att köpa dem för 700kr (efter att han cruisat blocket ett tag och kommit fram till att snittpriset för 2 bokhyllor och 2 CD-ställ var 730 kr ?????) vilket vi tackade nej till.

Efter vad Sebastian har berättat om deras möte så är jag glad att jag befann mig på Sqaushbanan.

Var dessutom i gymmet (för första gången sen sent 90-tal). Jag håller på att knåpa ihop en bild på hur jag kan komma att se ut till julen i ett försök att hetsa Maxx. Den kommer upp senare ikväll.

har inga relevanta bilder att bjuda på tyvärr.

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0