Såg precis Pocahontas

Sjöng, precis som Pocahontas gjorde till John Smith, till Sebastian.

Melodi: Colours of the Wind



Vet ni inte var ni ska börja sjunga, kan ni lika gärna sluta läsa denna bloggen.

"Du tror du äger Pojken som du bor med
Att allt han gör, gör han just för dig
Ja all hans ting och sak som finns omkring dig
Kan du ta, och lek'a med när du vill.

Men om du tänker efter lite granna
tror jag du inser snart att du har fel
för alla mina saker tillhör just mig
och det är mer just jag som äger dig
."





Kommentarer
Postat av: GISSA

Du tror du gillar staden som du bor i

att palpera är roligt just för dig

ja all lek med cell och sånt som finns omkring dig

kan du ha, och mecka med när du vill.



Men om du tänker efter lite granna

tror jag du inser snart att du har fel

för i ume' finns knappt nån telenormast

och du kan inte ringa när du har din rast.

2009-09-20 @ 22:45:39
Postat av: maxx

hahahahhaha

2009-09-21 @ 11:18:42
URL: http://maxxarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0