nytt racket och case-genomgång

Igår införskaffades ett nytt squashracket av ett väldigt enkelt skäl; jag blev spöad av en kille som hade ett bättre racket än mig. Alltså var jag tvungen att skaffa ett som var lika bra! Done and done!

Ska snart bege mig till universitetet för en genomgång av veckans Case. Nu gäller det att man kommer ihåg allt man pluggat, och kanske borde man egentligen sitta och gå ingenom det sista nu på morgonen. Men det är inte så jag jobbar. och varför då? Jo, för att jag kan! HÄ!



Kommentarer
Postat av: maxx

Menar du att din träning för att bli en hunkig gustaf är genom spela squash? Då ska jag börja spela pingis med 10kg hantlar på varje handled så jag får underarmar som chubaka!

Lycka till på Caset!

2009-09-29 @ 10:57:36
URL: http://maxxarna.blogg.se/
Postat av: Maximilian

Sluta försöka vara som mig snälla.. Tänk på det jag skrev igår..

2009-09-29 @ 12:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0