Fan jag är ledsen

Just nu består mitt liv av att gå upp, äta frukost, åka till skolan och hårdplugga, slänga i mig en snabb fika och sen supa. Idag har jag t.om. druckit två glas vin på lunchen. Jag har varit fruktansvärt dålig på att uppdatera och jag ber om ursäkt.
Dock kan jag säga att jag kom hem igår från en "klubb" med 480 bilder efter att spelat mingelfotograf. Många bra bilder som jag lovar kommer upp här inom kort.
Tills dessa önskar jag er alla, vart ni än är, en underbar kväll och en bra morgondag och hoppas att vi träffas snart. Trots att jag har kul saknar jag er alla!
Puss

Kommentarer
Postat av: 4finger

fyllo!... haha

min vecka började med en dagsfylla på pontus i måndags med pat och lilldanne

tisdagen var en karate fylla på en kräftskiva med personalen! idag är det torsdag och gigg med kören, vi vet hur det brukar sluta och då har inte ens helgen börjat!!!



ha det bra//T4

2009-09-03 @ 12:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0