en vecka in i umeå

Mellan skolans hårda krav och kvällarna köttiga drag har det funnits väldigt lite tid till sånt som bloggande, facebook eller annat. Jag känner att jag har haft väldigt lite kontakt med er de senate dagarna och jag hoppas att få lite catch up-tid snart så jag hinner läsa igenom era bloggar! Haha, älskar den moderna kontakten.

Vaknade upp bakfull i morse, med rött nagellack och en hård sidbena. Efter en mysig brunch med nya gänget mår jag lite bättre, och är redo för nästa kväll som börjar om redan 2½ timme.

I ett försök att uppdatera er på min senaste vecka har jag samlat ihop lite bilder från diverse kvällar:

Detta är min nollningsgrupp. Vi håller ihop i vått och torrt och lämnar sällan varandras sällskap. Här i våra nypimpade t-shirts (ja, jag har fallit för hela studentgrejen med kläder och dyl.)


Något som fortsatte hela kvällen och idag känner jag knappt igen min tischa. Den har även blivit väldigt lågt skuren över axlarna. Tänk tubtop.


Festandet har varit bra. Sköna människor på bra ställen, dock har det väl blivit lite svettigt from time to time. Välillustrerat av denna svettiga typ.



Här även lärt mig att bli mer ekonomisk! Det gäller att spara nu när man pluggar, något som har varit svårt hittills. Vin dricks endast ur bag eller ur stora 20liter kärl för de som jäser hemma, något vi kommer börja med inom kort då literpriset för hemgjort vin ligger på 6kr. Jessica fick smaka också. Har jag sagt att hon är bästa polare med Rosen?


Ni kanske noterade min klädsel? Jag ska förklara. Alla grupper fick ett tema. Vi fick USA och på något sätt lyckades vi överföra det till cheerleaders. Long story short, så här såg vi ut. Jag lovar att kanske 300 pers tog på mina framtida bröst(som inte syns på denna bilden) varav kanske 200 var killar... då undrar jag: Hur tänkte de då? Sköna bröst kanske? Är det en tjej (och isf. raggar man så här?)?


Leo, Jessica och Shiva. Sköna rackare som hjälpt mig få en grym start i Umeå. När vi började i skolan skulle alla presentera sig med namn och vilken stad de kommer i från. Gissa vem av dessa som, istället för att säga Stockholm dropar "Tja jag heter ************ och kommer från Lidingö"... :)


All in all en bra start. Ikväll är det något som kallas Ålidhemsracet som alla är astaggad på. Jag vet inte ens vad det är men bilder kommer imorgon! Till dess.. peeeeace!!

Kommentarer
Postat av: M

gustaf jag älskar din blogg! m. erector penis.

2009-09-06 @ 13:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0