en vanlig fredag på UB

Nu sitter jag ändå här på universitets biblioteket och pluggar. Känner mig duktig fast jag var här tre timmar senare än mina vänner. Jag vill känna mig lugn, men för varje rad på målbeskrivningen ökar min desperation och viljan att göra allt utom just att plugga ökar exponentiellt.

Hydrolas
Nuklleas
Porteas
Synthas
Isomeras
Polymeras
Kinas
Fosfatas
Oxid-reduktas
ATPas

Hur ska man kunna komma ihåg vilka som gör vad? Och detta är bara en liten liten del. Känn min ångest


Kommentarer
Postat av: Martin

alla bryter ner nånting, jävla destruktiva enzymer..! Kör hårt!

2009-09-25 @ 14:10:48
Postat av: nicole

jag ser fram emot när du har skrivit små sånger om var och en!

2009-09-25 @ 15:53:30
Postat av: cicci

igar larde jag mig nagot liknande:



proximity

continuance

closure

symmetry

similarity

figure/ground

transformation

texture

progression

scale

proportion



bara det att alla dessa gar att applicera pa verkligheten och allt vi skapar vare sig vi anser det vara design eller inte. hmm... nej, jag vill inte byta med dig gurra!

2009-09-25 @ 19:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0