Vilket jävla MAYHEM!

Så var helgen jag väntat på över, och det är med blandade känslor jag återgår till plugget.

För oavsett hur underbart det var att ha Max och Patrik på besök, och hur mycket detta påminnde om den underbara sommer vi alla upplevde tillsammans så är det faktum att jag är fast här uppe fortfarande ett faktum. Då är det tur att man har album som detta för att hålla humöret uppe :)

http://open.spotify.com/album/20sfRzIcIFcXOfB8kGFQws


Nu har jag så sjukt mycket att plugga ikapp i veckan, för att inte nämna plugga i förväg. För att som några av er veta kommer jag sätta mina fötter på Stockholms mark inom kort, närmare bestämt nu på onsdag. Och jag lovar, jag ska inte plugga ett skit när jag väl är hemma! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0