första dagen på vårdcentralen

Idag var min första dag på vårdcentralen. Fick prata med patienter och bära scrubs! Det rockade så hårt att jag höll på att dö. Dock var jag väldigt trött. Låt mig förklara:

Hela söndagen gick åt till att sova. jag spenderade kanske 60% av den tiden som skulle varit min vakna tid sovandes i soffan. Detta innebar att jag inte somnade förens strax efter 5, och skulle upp 6.30.

Nu är jag så övertrött att jag skrattar åt saker som tanken att om Emil i Lönneberga hade vuxit upp i Ulricehamn skulle han inte rännt till snickerboa' utan till fäskeboa. Dessutom hade han täljt fiskstatyer. Alltså statyer av fisk.

Jag går och lägger mig nu.

Kommentarer
Postat av: nicole

haha......... fäskeboa

2009-10-06 @ 22:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0