bullbak i tomtebo

Ett riktigt bra bullbak ägde rum i Tomtebo idag! Fy fan va gott det luktar i hela huset! Hoppas den sitter i enda till imorgon så man orkar upp. Dessutom spöade jag Mackan i kvällens squashmatch.

Nej, "spöa" är fel ord. "Slaktade" är mer passande. 3 - 0. Mitt nemesis är besegrat.





Dessutom kan jag hälsa att lekarna fortsätter. Jag Tom Cruise återigen, men under helt andra omständigheter. Idag spelade jag en annan av hans rollfigurer och jag tror ni kan gissa vem när jag säger att Jessica som jag bakade med var Dustin Hoffman.

Hon spelade inte, hon bara var.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha orka baka bullar med rain man.

2009-10-09 @ 09:48:21
Postat av: cicci

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh jag vill ocksa!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-10-10 @ 09:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0