ace:ad dugga och underarmarna fortsätter växa.

Jävligt trött. Igår hade vi dugga (som gick asbra) och firade dess passerande med öl. Mycket öl!

Efter ett fåtal timmars sömn i soffan begav jag mig till skolan för en lektion om DNA, kanske det tråkigaste och svåraste vi kommer ha denna terminen. Väl där inser jag att vår nya lärare bryter på tyska. Så mycket att man inte hör vad han säger.

Bakfull ger jag upp och beger mig mot medicinska biblioteket. På vägen dit uppenbarar sig något underbart härligt;

Man har fått höra att tekniken har gått framåt de senate åren och att hela vårt samhälle kanske inte hänger med. Alla ni har väl sätt en gamling med en mobiltelefonapparat liksom?

Framför mig står en man - en gammal gammal man och försöker manuellt stänga ett par automatiska dörrar samtidigt som han står framför sensorn. I fysiken fick vi lära oss att det inte går att skapa en evighetsmaskin, men det här var fan bra nära!

Efter veckor med squash har jag nu provat på klättring och insett att det är askul! Dock har jag nog aldrig använt de muskler som styr fingrarna speciellt hårt och de är nu svullna och ömma. Skönt. Jakten på att se ut som Karl-Alfred fortsätter!

KRAM!


Kommentarer
Postat av: Frida

den där gubben är typ min nya idol!

2009-10-15 @ 21:26:23
Postat av: maxx

Grattis som fan till duggan!! Klättring kanske skulle vara något, slänga upp dom där massiva stoppklossarna till vader på dina händer så kan du även extra knäcka som isbrytare längst fram i en kanot om vintern.



Hoppas allt är grymt annars, idag fyller Cicci år och det kommer bli ett jävla halaballo. wish me luck. Puss

2009-10-16 @ 16:52:12
URL: http://maxxarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0