till mina 6 unika läsare per dag.


Först och främst ett (i fet stil) stort jävla tack till Maxx, Natta, Ida (och hennes rätt flummiga klass), Patrik, Tony, Cicci, de två random tjejerna på trappan och till sist 7-eleven-killen vid skanstull som trots sina dåliga skådespelartalanger prompt hävdade att man i hans butik inte kunde köpa vin under disk, något vi alla vet är en lögn.

Nedan följer en bildkavalkad från gårdagen, enjoy!


Ja, vi är jättebra vänner.. :)



Nytt t-shirttryck?



jaa.. jag vet inte.



Några donnor från igår... :)



70-talets porrkung



Skulle man kunna kalla det en dagens?

Så var vi återigen bakfulla. Maxx ligger i sängen bakom mig och har precis slutat på Kreditor. Det var fan på tiden tycker jag. Ät nu upp din pizza, drick lite fanta och se mig packa ihop mitt liv.

Kommentarer
Postat av: maxx

fitt helvete va jag kommer sakna dig gustaf... en uppsägning är en sak men att mista en underbar vän är en helt annan. Kommer till Umeå inom kort!



Hälsa gubben

2009-08-29 @ 04:23:22
URL: http://maxxarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0