snabb update

Jag hade egentligen lovat mig själv att alla inlägg här skulle bli seriösa, och i viss mån fortsätter det. Dock är följande inlägg en kortare update. Mamma och jag sitter och dricker vin och då updatenerven slår till.

Så här kommer de första bilderna från Umeå (fler väntas imorgon när solen gått upp... om den nu gör det.)


Min kära mor



Öl och vin är det bästa sättet att dränka sin ångest; har vi inte alltid sagt det? :)

Jag skulle vilja säga att resan upp gick bra men det kan jag  inte gärna påstå;
-punktering
-systembolagetjakt i södra norrland
-mor fick en ytlig blodpropp i benet som ledde till:
-apoteketjakt i mellannorrland

10 timmar senare är vi ändå här och det jag finner en liten tröst i att jag inte bor i Haparanda, dit det fortfarande är hela 385 kilometer. En liten tröst men ändock en tröst.

peace homies :)

Kommentarer
Postat av: cicci

gurra!!!! jag alskar din alkohol entusiasm men lat den inte ta overhanden (!)

2009-08-30 @ 01:51:37
Postat av: maxx

Alltså jag tror du är i paradiset jämfört med den ångest jag nu känner... Jag sitter i en så trång buss att mina knän är i fejjan. Jag kan knappt ha datan i knät för kärringen framför mig tydligen inte har någon skam i kroppen.... Helvetes NORRMÄN!! Nej bara 7timmar kvar..

2009-08-30 @ 14:23:51
URL: http://maxxarna.blogg.se/
Postat av: pat

väntar med spänning på bilder på din nya cykel!

2009-08-30 @ 18:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0