dag ett

Bra uppvaknande idag. Mamma gjorde kaffe och ställde fram frukost innan hon åkte. Direkt efter hennes avfärd knäckte jag och Sebbe första ölen; en iskall Visby Pils.

Efter dusch och diverse andra hygienska nödvändigheter gav vi oss ut på en shoppingrunda på stan vilket resulterade i ett flertal riktiga klipp!


Först och främst min nya, underbara, ex. military cykel! GULDFÄRGAD! Så sjukt fet. Planerar att ta ett par actionshots imorgon så ni får se hur snabb den är.



Efter en stund kom vi in på en söndagsloppis (som förövrigt hölls av ett kollektiv. Trodde kollektivtrenden dog ut nån gång sent 70-tal? Varför har ni inte bloggat om att det kommit tillbaka maxxarna?) Där gjorde vi ett fynd, till det otroligt facila priset av 20 kr denna underbara pjäs. Den ska alldeles strax packas upp och första matchen börjar inom 10 min.

Glömde nästan:
I morse bläddrade jag i en Slitz från 94, alltså en från den gamla goda tiden när Slitz var en musiktidning, och hittade denna underbara reklambild. Alla ser vem det är va?

Nu ställde min underbara sambo fram ett bättre glas rött vin, och börjar hetsa om hockeyspelet. Måste alltså sluta, men önskar er alla en trevlig kväll och låter er veta att det än så länge inte är annat än bra här uppe :)

 

 

Peace


Kommentarer
Postat av: maxx

Jättejättebra!!

Hur var första skoldagen?? hahaha din cykel är jätte gay!!! Nej så fin så och ett litet hockey spel för att underhålla sig med.. Puttinutt!

Själv regnar det bajshögar i oslo.. Svinkallt och allt är svindyrt! perfekt!



Hade du någon skype gustaf?? Kan dina kontakter styra ett svettigt lager jobb veckodagar och helger?? Pusss!

2009-08-31 @ 13:08:12
URL: http://maxxarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0