2 dagar kvar

Två dagar kvar och mitt konstanta uppskjutande av egentligen allt som rör flytten börjar sätta sina spår på mina nerver. Jag spanar runt i min lägenhet och inser hur mycket det är som ska med. Jag reagerar som jag brukar; slår på TVn och inväntar ögonblicket då jag får kila iväg på en bättre lunch med Maxx. Sushi om jag får bestämma?

Tyvärr är TV's programutbud kl 09.41 in så jävla fett. Night Rider och Twins tv-shopping typ. Jag tar en titt in i badrummet och smädas omgående av de dömande blickarna från rakborste, nagelxa, wax, perfym och clear eyes. De borde legat i lådan för flera dagar sen.


Allt ska med
Alla på bilden ska med... hur fan!!

En underbar dag ute, kanske blir det en cykeltur till Maxx.. Ja, det blir nog så.



Jag gillar uppdateringshastigheten på ttttabloid.blogg.se och maxxarna.blogg.se
Jag lovar att försöka vara lika bra.

Nu har Smallville börjat och ångesten fortsätter.

Kommentarer
Postat av: maxx

Det får bli sushi!!

2009-08-27 @ 11:01:21
URL: http://maxxarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0